Хмарно

-6.49°C

Новогродівка

Хмарно
Вологість: 89%
Вітер: SW від 2.13 M/S
logo062

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за дев’ять місяців 2021 року

Робота зі зверненнями громадян у м. Новогродівка за дев’ять місяців  2021 року проводилася відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про внесення змін до Закону «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Указу Президента України   від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».         

У цілому до виконкому Новогродівської міської ради за дев’ять місяців  2021 року всього надійшло  3326 звернень громадян, а саме через:

  • Офіс Президента України – 1 звернення громадян;
  • державну установу «Урядовий контактний центр» - 108 звернень громадян;
  • обласну державну адміністрацію – 5 звернень громадян;
  • особистий прийом керівництва – 20 звернень громадян;
  • телефонний зв'язок з населенням «Гаряча лінія» керівництва міської ради - 44 звернення громадян;
  • надійшло поштою – 65 звернення громадян;
  • засоби електронного зв’язку – 6 звернень громадян;
  • форму на офіційному веб-сайту – 3 звернення громадян;
  • інші огани, установи, організації – 2 звернення громадян;
  • електронна петиція, що не набрала необхідну кількість голосів – 1 звернення громадян;
  • «Контактний центр» Новогродівської міської ради – 3071 звернення громадян.

Безпосередньо до виконкому Новогродівської міської ради (без урахування «Контактного центру» Новогродівської міської ради) всього надійшло 255 звернень громадян.

Заявниками було порушено всього 292 питання.

  • на першому місці питання комунального господарства - 81;
  • на другому місці питання соціального захисту населення – 73;
  • на третьому місці питання житлової політики – 38;
  • інших – 100.

Усі питання, які порушуються  в зверненнях громадян, що надходять до Новогродівської міської ради, уважно розглядаються керівництвом міської ради та вживаються  заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

Серед питань, з якими звертаються мешканці, значна частка належить питанням соціального захисту. За наданням одноразової матеріальної допомоги продовжують звертатися громадяни, які з тих чи інших причин потрапили у складні життєві обставини. Для вирішення зазначених питань за рахунок коштів місцевого бюджету надано матеріальної допомоги громадянам на суму 121200 грн.

За результатами роботи всі 255 звернень громадян були вирішені по суті. Від загальної їх кількості вирішено позитивно 134 звернення,  на 118 звернень надані кваліфіковані роз’яснення з  порядком оскарження прийнятих рішень, 1 звернення повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України  «Про звернення громадян», 2 звернення переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України  «Про звернення громадян».

Протягом звітного періоду в Новогродівській міській раді продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, а саме: щомісячно проводилися засідання комісій міської ради з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 10 звернень громадян та заслухано 8 звітів керівників про роботу із зверненнями громадян. Також щомісячно проводився «День контролю». Робочою групою з проведення перевірок результатів розгляду звернень громадян і обставин надходження до Новогродівської міської ради перевірено 11 звернень громадян, про що складені відповідні акти.

На вебсайті Новогродівської міської ради розміщено 29 публікацій, щодо роботи зі зверненнями громадян у  виконкомі Новогродівської міської ради.

         Усі звернення громадян розглянуті належним чином у встановлені законодавством терміни.

         Виконавська дисципліна складає 100%.

         Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі у міського голови.

Підготовлено відділом по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр»

Друк