Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2021 року

Робота зі зверненнями громадян в м.Новогродівка протягом І кварталу  2021 року проводилася відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про внесення змін до Закону «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Указу Президента України   від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 На виконання протокольного доручення позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року (Протокол №2) «Про стан забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідеміологічної ситуації, спричиненої коронавірусом COVID-19» скасовано до особливого розпорядження проведення прийомів громадян у всіх органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

У цілому до виконкому Новогродівської міської ради протягом  І кварталу  2021 року всього надійшло  1552 звернення громадян, а саме через:

-        Урядову гарячу лінію – 36 звернень громадян;

-        телефонний зв'язок з населенням «Гаряча лінія»– 22 звернення громадян;

-        письмові звернення – 30 звернень громадян;

-        «Контактний центр» Новогродівської міської ради – 1464 звернень громадян.

Безпосередньо до виконкому Новогродівської міської ради (без урахування «Контактного центру» Новогродівської міської ради) всього надійшло 88 звернень громадян.

Заявниками було порушено всього 103 питання.

  • на першому місці питання комунального господарства - 28;
  • на другому місці питання соціального захисту населення – 26;
  • інших – 49.

Усі питання, які порушуються у зверненнях громадян, що надходять до Новогродівської міської ради, уважно розглядаються керівництвом міської ради та вживаються  заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

Серед питань, з якими звертаються мешканці, найбільша частка належить питанням соціального захисту. За наданням одноразової матеріальної допомоги продовжують звертатися громадяни, які з тих чи інших причин потрапили у складні життєві обставини. Для вирішення зазначених питань за рахунок коштів місцевого бюджету надано матеріальної допомоги громадянам на суму 20000 грн.

За результатами роботи всі 88 звернень громадян були вирішені по суті. Від загальної їх кількості вирішено позитивно 35 звернень,  на 53 звернення надані кваліфіковані роз’яснення, а також порядок оскарження у разі не згоди з даними роз’ясненнями чи прийнятими рішеннями.

Протягом звітного періоду в Новогродівській міській раді продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, а саме: щомісячно проводилися засідання комісій міської ради з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 4 звернення громадян та заслухано 2 звіти керівників про роботу із зверненнями громадян. Також щомісячно проводився «День контролю». Робочою групою з проведення перевірок результатів розгляду звернень громадян і обставин надходження до Новогродівської міської ради перевірено 3 звернення громадян, про що складені відповідні акти.

На веб – сайті Новогродівської міської ради оприлюднений   звіт по роботі із зверненнями громадян у виконкомі Новогродівської міської ради за 2020 рік та розміщено 2 графіки прийомів керівників, 3 інформації про підсумки проведення комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян.

         Усі звернення громадян розглянуті належним чином у встановлені законодавством терміни.

         Виконавська дисципліна складає 100%.

         Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі у міського голови.

Інформаційно-аналітична довідка підготовлена відділом по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр»

Друк