Проєкт «Почуй мене»

Дата публикації .

Суть проєкту полягає у спрощенні процесу комунікацій при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг шляхом надання можливості отримати фнформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь у вигляді відеолиста.

Скористатись відповідною інформацією можна через офіційний сайт Мінсоцполітики (вкладка «Почуй мене») або за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html?sv

«Гаряча лінія» 1539 - це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 

Для оформлення звернення на жестовій мові необхідно натиснути на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана, заповнити поля: ім’я, номер телефону, електронну пошту та очікувати на підключення перекладача жестової мови.

            Яку інформацію можливо отримати:

 Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

Друк