Parse error in downloaded data
logo062

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік (2)

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України   від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Новогродівської міської ради протягом 2020 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців міста, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.

 За підсумками 2020 року в  цілому до виконкому Новогродівської міської ради всього надійшло  5213 звернень громадян, а саме через:

-        Урядову гарячу лінію – 90 звернень громадян;               

-        обласну державну адміністрацію – 5 звернень громадян;

-        Офіс Президента України – 1 звернення громадян;

-        особисті та виїзні прийоми громадян – 23 звернення громадян;

-         телефонний зв’язок з населенням «Гаряча лінія» - 12 звернень громадян;

-        письмові звернення – 60 звернень громадян;

-        «Контактний центр» Новогродівської міської ради – 5022 звернення громадян.

         Протягом 2020 року колективних звернень надійшло 9, в них 216 підписів.

         На виконання протокольного доручення позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року (Протокол №2) «Про стан забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідеміологічної ситуації, спричиненої коронавірусом COVID-19» скасовано до особливого розпорядження проведення прийомів громадян у всіх органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

         У зв’язку з вищевикладеним, в порівнянні з 2019 роком, на  87 одиниць зменшилась кількість звернень  на особисті, спільні та виїзні прийоми громадян  керівництва  міської ради.

         На телефонний зв'язок «Гаряча лінія» з населенням керівництва міської ради навпаки збільшилась кількість звернень на  12 одиниць, в порівнянні з 2019 роком.

         Протягом року письмових звернень надійшло на 36 більше.

         Через органи влади вищого рівня на 67 одиниць збільшилась кількість звернень громадян. Від мешканця м. Донецька до Урядової гарячої лінії надійшло 34 звернення.

У 191 зверненні було порушено 195 питань:

  • на першому місці питання соціального захисту населення - 61;
  • на другому місці питання житлової політики - 43;
  • на третьому місці питання комунального господарства - 34;
  • на четвертому місці питання охорони здоров’я - 16;
  • інших – 41.

Усі питання, які порушуються у зверненнях громадян, що надходять до Новогродівської міської ради, уважно розглядаються керівництвом міської ради та вживаються  заходи щодо максимального задоволення законних вимог громадян.

Серед питань, з якими звертаються мешканці, найбільша частка належить питанням соціального захисту. За наданням одноразової матеріальної допомоги продовжують звертатися громадяни, які з тих чи інших причин потрапили у складні життєві обставини. Для вирішення зазначених питань за рахунок коштів місцевого бюджету надано матеріальної допомоги громадянам на суму  121400 грн.

За результатами роботи всі 191 звернення громадян були вирішені по суті. Від загальної їх кількості вирішено позитивно 124 звернення,  на 62 звернення надані кваліфіковані роз’яснення, а також порядок оскарження у разі не згоди з даними роз’ясненнями чи прийнятими рішеннями.

Протягом звітного періоду в Новогродівській міській раді продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, а саме: щомісячно проводилися засідання комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 13 звернень громадян, та заслухано 12 звітів керівників про роботу із зверненнями громадян. Також щомісячно проводилися «Дні контролю» результатів розгляду звернень громадян. Робочою групою перевірено 15 звернень громадян, про що складені відповідні акти.

На веб – сайті Новогродівської міської ради оприлюднені 4 інформаційно-аналітичні довідки про підсумки  роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Новогродівської міської ради, та розміщено 17 графіків прийомів громадян керівництвом, 11 інформацій про підсумки прийомів керівників.

         Усі звернення громадян розглянуті належним чином у встановлені законодавством терміни.

         Виконавська дисципліна складає 100%.

         Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданнях виконкому, на яких були прийняті відповідні рішення:

  • від 19 лютого 2020 № 5 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчих органах Новогродівської міської ради за 2019 рік»;
  • від 15 липня 2020 № 92 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчих органах Новогродівської міської ради за перше півріччя 2020 року».

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться  постійно на особистому контролі.

Інформацію підготовлено працівниками відділу по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр»