Parse error in downloaded data
logo062
Документ № 30-р від 12.02.2021 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

Історія відсутня


УКРАЇНА

НОВОГРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

12.02.2021 №30-р
 
Про затвердження Порядку розгляду в Новогродівській міській раді та її виконавчих органах звернень, що надходять до державної установи «Урядовий контактний центр»

З метою забезпечення належного реагування на звернення громадян, фізичних осіб – підприємців, підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування, що надходять до Донецької обласної державної адміністрації через державну установу «Урядовий контактний центр» за допомогою телефонного зв’язку та з використанням Інтернету, відповідно розпорядження голови обласної державної адміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 24.12.2020 № 1432/5-20 «Про затвердження Порядку розгляду в Донецькій обласній державній адміністрації звернень, що надходять через державну установу «Урядовий контактний центр»», постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року      № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень», статей 5, 19, 20, 28 Закону України «Про звернення громадян», керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

  1. Затвердити Порядок розгляду в Новогродівській міській раді та її виконавчих органах звернень, що надходять до державної установи «Урядовий контактний центр» (додається).
  2. Першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, старостам старостинських округів, начальникам відділів та структурних підрозділів Новогродівської міської ради забезпечити:
  • оперативне реагування на суспільно важливі проблеми, які порушуються у зверненнях громадян;
  • своєчасний розгляд звернень, що надходять до державної установи «Урядовий контактний центр»;
  • вжити заходів щодо вирішення порушених у зверненнях питань і задоволення законних прав та інтересів заявників в межах повноважень.
  1. Визначити відділ по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр» (Голобородько) відповідальним за отримання, реєстрацію, облік, надання копій відповідей в електронному вигляді до  управління з питань звернень громадян та доступу до публічної інформації облдержадміністрації.
  2. Старостам старостинських округів, начальникам відділів та управлінь міської ради, керівникам підприємств та організацій, які надають послуги населенню вжити необхідних заходів щодо підвищення персональної відповідальності посадових осіб за неналежне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви та скарги громадян.
  3. Керуючому справами виконкому Кириченко Н.А. надавати пропозиції міському голові щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності за формальне, бюрократичне відношення, прояви тяганини під час розгляду звернень громадян посадових осіб, порушивших вимоги Указу Президента України      від 07.02.2008 № 109/2008, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності.
  4. Координацію дій щодо виконання розпорядження міського голови покласти на відділ по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр» Голобородько С.Г..
  5. Контроль на керуючого справами виконкому Кириченко Н.А.

Новогродівський

міський голова                                                                   Олександр ШЕВЧЕНКО

Порядок