Parse error in downloaded data
logo062
Документ № 27 від 15.02.2021 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

Історія відсутня


НОВОГРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

15.02.2021 №27
 
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчих органах Новогродівської міської ради за 2020 рік

Заслухавши звіт начальника відділу по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр» Голобородько С.Г. про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчих органах Новогродівської міської ради за 2020 рік, відмічено, що за звітний період до виконавчого комітету Новогродівської міської ради надійшло 5213 (+338) звернень громадян, а саме через:

-           Урядову гарячу лінію – 90 звернень громадян;              

-           обласну державну адміністрацію – 5 звернень громадян;

-           Офіс Президента України – 1 звернення громадян;

-           особисті та виїзні прийоми громадян – 23 звернення громадян;

-          телефонний зв’язок з населенням «Гаряча лінія» - 12 звернень громадян;

-           письмові звернення – 60 звернень громадян;

-           «Контактний центр» Новогродівської міської ради – 5022 звернення громадян.

            Протягом 2020 року колективних звернень надійшло 9, в них 216 підписів.

            На виконання протокольного доручення позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року (Протокол №2) «Про стан забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідеміологічної ситуації, спричиненої коронавірусом COVID-19» скасовано до особливого розпорядження проведення прийомів громадян у всіх органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

            У зв’язку з вищевикладеним, в порівнянні з 2019 роком, на  87 одиниць зменшилась кількість звернень  на особисті, спільні та виїзні прийоми громадян  керівництва  міської ради.

            На телефонний зв'язок «Гаряча лінія» з населенням керівництва міської ради навпаки збільшилась кількість звернень на  12 одиниць, в порівнянні з 2019 роком.

            Протягом року письмових звернень надійшло на 36 більше.

            Через органи влади вищого рівня на 67 одиниць збільшилась кількість звернень громадян. Від мешканця м. Донецька до Урядової гарячої лінії надійшло 34 звернення.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою поліпшення стану роботи із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради та на підприємствах, що надають послуги населенню, забезпечення конституційного права громадян на звернення, зменшення кількості звернень як до органів влади вищого рівня, так і у виконавчі органи міської ради, об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень та надання громадянам обґрунтованих відповідей, керуючись статтею 40 Конституції України, Законом України «Про звернення громадян», статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Звіт начальника відділу по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр» Голобородько С.Г. про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчих органах Новогродівської міської ради за 2020 рік взяти до відома.

2. Роботу із зверненнями громадян у виконавчих    органах Новогродівської     міської     ради  за   2020 рік визнати задовільною та такою, що відповідає сучасним вимогам.

3. Старості Галицинівського старостинського округу Круподеряі Н.С., старості Михайлівського старостинського округу Хрустальовій О.Б., старості Миколаївського старостинського округу Джигі І.І забезпечити:

1)    регулярне проведення прийомів громадян в межах відповідного старостинського округу згідно з затвердженим графіком;

2)    приймання письмових звернень громадян  та в той же день забезпечити їх передачу до відділу по роботі із зверненнями громадян «Контактний центр» для подальшої їх реєстрації.

4. Старостам старостинських округів Новогродівської міської ради: Круподері Н.С, Хрустальовій О.Б, Джигі І.І, начальнику Новогродівського міського управління соціального захисту населення Мямліній М.С., в.о начальника управління міського господарства Новогродівської міської ради Колісниченко А.М. та рекомендувати голові об’єднань співвласників багатоквартирних будинків «Супутник» Пірогу О.В., голові об’єднань співвласників багатоквартирних будинків «Мир» Передерію Д.В., в.о директора комунального підприємства «Комунтех» Левченку Г.С., начальнику Новогродівської виробничої дільниці Селидівського ВУВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу» Ляшенку Е.О. вжити дієвих заходів щодо:

1)    неухильного дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348;

2)    своєчасного вирішення питань, з якими звертаються громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;         

3)    вжиття всіх необхідних заходів щодо подальшого вдосконалення форм та методів роботи з письмовими та усними зверненнями громадян.

5. Попередити старост старостинських округів, начальників відділів та управлінь міської ради про персональну відповідальність за порушення законодавства у сфері роботи зі зверненнями громадян.

6. Керуючому справами виконкому Кириченко Н.А. надавати пропозиції міському голові щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності за формальне, бюрократичне відношення, прояви тяганини під час розгляду звернень громадян посадових осіб, порушивши вимоги Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності.

7. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на начальника відділу по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр» Голобородько С.Г, контроль на керуючого справами виконкому Кириченко Н.А.

Новогродівський

міський голова                                                                                            Олександр ШЕВЧЕНКО