Документ № 125 від 22.05.2019 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

Історія відсутня


УКРАЇНА

НОВОГРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

22.05.2019 №125
 
Про стан роботи із зверненнями громадян Новогродівського міського управління соціального захисту населення за I квартал 2019 року

          З метою удосконалення системи організації роботи із зверненнями громадян Новогродівського міського управління соціального захисту населення, заслухавши звіт начальника Новогродівського міського управління соціального захисту населення   про  стан  роботи із зверненнями громадян  в управлінні за I квартал  2019 року та  хід  виконання вимог  Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

в и р і ш и в:

  • Звіт начальника Новогродівського міського управління соціального захисту населення про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні за I квартал 2019 року та хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за  I квартал 2019 рік прийняти до відома.
  1. Роботу із зверненнями громадян Новогродівського міського управління соціального захисту населення визнати задовільною та такою, що відповідає сучасним вимогам.
  2. Начальнику Новогродівського міського управління соціального захисту населення Мямліній М.С.:
  • Забезпечити безумовне дотримання проведення особистих та виїзних прийомів громадян за затвердженими графіками.
  • Продовжувати, при необхідності, здійснювати розгляд питань, порушених у зверненнях громадян, які надходять до виконання, з виходом на місце.
  • Недопускати надання відповідальними особами необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, порушувати терміни, установлених законодавством.
  • Дотримуватися вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян», а саме, звернення розглядати і вирішувати у термін не більше одного місяця від дня їх надходження до установи, а ті, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
  • Особливу увагу приділяти вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
  • Забезпечувати оперативний та якісний розгляд колективних та повторних звернень громадян, що стосуються соціальної сфери та прийняття конкретних заходів по усуненню причин і недоліків, які породжують обґрунтовані звернення громадян.
  • При розгляді письмових звернень громадян, які надходять з органів влади вищого рівня виконувати в повному обсязі доручення, викладені в резолюціях керівників.
  1. Координацію роботи по виконанню даного рішення покласти на Новогродівське міське управління соціального захисту населення (Мямліна), контроль – на заступника міського голови Зазуляка Є.М.

Перший заступник

Новогродівського міського голови                                                             Л.П.Булі      

Додаток