Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
НОВОГРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
22.05.2019 | №125 |
Про стан роботи із зверненнями громадян Новогродівського міського управління соціального захисту населення за I квартал 2019 року |
З метою удосконалення системи організації роботи із зверненнями громадян Новогродівського міського управління соціального захисту населення, заслухавши звіт начальника Новогродівського міського управління соціального захисту населення про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні за I квартал 2019 року та хід виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
в и р і ш и в:
- Звіт начальника Новогродівського міського управління соціального захисту населення про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні за I квартал 2019 року та хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за I квартал 2019 рік прийняти до відома.
- Роботу із зверненнями громадян Новогродівського міського управління соціального захисту населення визнати задовільною та такою, що відповідає сучасним вимогам.
- Начальнику Новогродівського міського управління соціального захисту населення Мямліній М.С.:
- Забезпечити безумовне дотримання проведення особистих та виїзних прийомів громадян за затвердженими графіками.
- Продовжувати, при необхідності, здійснювати розгляд питань, порушених у зверненнях громадян, які надходять до виконання, з виходом на місце.
- Недопускати надання відповідальними особами необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, порушувати терміни, установлених законодавством.
- Дотримуватися вимог статті 20 Закону України «Про звернення громадян», а саме, звернення розглядати і вирішувати у термін не більше одного місяця від дня їх надходження до установи, а ті, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
- Особливу увагу приділяти вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
- Забезпечувати оперативний та якісний розгляд колективних та повторних звернень громадян, що стосуються соціальної сфери та прийняття конкретних заходів по усуненню причин і недоліків, які породжують обґрунтовані звернення громадян.
- При розгляді письмових звернень громадян, які надходять з органів влади вищого рівня виконувати в повному обсязі доручення, викладені в резолюціях керівників.
- Координацію роботи по виконанню даного рішення покласти на Новогродівське міське управління соціального захисту населення (Мямліна), контроль – на заступника міського голови Зазуляка Є.М.
Перший заступник
Новогродівського міського голови Л.П.Булі