З В І Т про базове відстеження результативності регуляторного акту – рішення Новогродівської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Новогродівка»

З В І Т

про базове відстеження результативності регуляторного акту –

рішення Новогродівської міської ради

«Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами

в м. Новогродівка»

 

1. Вид та назва регуляторного акта:

Рішення Новогродівської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Новогродівка».

 2. Назва виконавця заходів з відстеження: Новогродівська міська рада.

 3. Цілі прийняття акта: 

- забезпечення дотримання вимог чинного законодавства щодо впорядкування розміщення та функціонування зовнішніх рекламних засобів, відповідність технічним та естетичним вимогам до рекламних об'єктів на території міста;

- встановлення прозорого порядку та умов надання, внесення змін, погодження та скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста;

- створення бази даних законно встановлених об’єктів зовнішньої реклами в м. Новогродівка;

- запобігання самочинного та безоплатного розміщення конструкцій зовнішньої реклами на території міста;

- упорядкування плати за надання у користування місць розташування рекламного засобу, які перебувають у комунальній власності;

- контроль виконавчим комітетом міської ради за розміщенням реклами в м. Новогродівка.

   Затвердження Положення про розміщення зовнішньої рекламидасть змогу відпрацювати механізми надання, переоформлення, продовження дозволів, скоригує розміщення рекламо носіїв в місті та регламентує порядок справляння та контролю за надходженням платні за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розміщення об`єктів зовнішньої реклами.

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 29 грудня 2015 року по 29 січня 2016 року.

 5. Тип відстеження: базове

 6. Методи одержання результатів відстеження:

Для проведення базового відстеження результативності регуляторного акта використовувався статистичний метод одержання результатів відстеження.

 7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також засоби одержання даних:

Для відстеження результативності регуляторного акта використовувались: кількість дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами та надходження коштів від плати за користування місцем розташування об’єктів зовнішньої реклами.

 8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

   З 29.12.2015 по 29.01.2016 від користування місцями під розміщення рекламних засобів до міського бюджету надійшло 634,18 грн.

   Дія даного регуляторного акту поширюється на всіх розповсюджувачів зовнішньої реклами.

 9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

   За результатами впровадження зазначеного регуляторного акта, має бути досягнуто наступних цілей:

   Правила розміщення зовнішньої реклами в м. Новогродівка будуть відповідати чинному законодавству України.

   Серед очікуваних вигод можна відзначити: вдосконалення Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Новогродівка та приведення їх у відповідність до чинного законодавства України.

   Таким чином, запропонований регуляторний акт не тягне за собою витрат із міського бюджету, а призведе до збалансування відносин між органами місцевого самоврядування та розповсюджувачами зовнішньої реклами.

 

Секретар міської ради                                                                                     К.І. Мусейко

Друк