На публічне  обговорення (оприлюднення) виноситься проект рішення виконкому Новогродівської міської ради «Про затвердження норм надання послуг з поводження з побутовими відходами у м.Новогродівка» та аналіз його регуляторного впливу на розвиток територіальної громади та бізнес-середовища. Пропозиції та зауваження до нього будуть прийматися від громадян, суб’єктів господарювання, їх об'єднань, наукових установ,   консультативно - дорадчих органів у здійсненні державної регуляторної політики протягом місяця (крім вихідних та святкових днів) розробником проекту рішення, управлінням міського господарства Новогродівської міської ради (85483, м. Новогродівка, вул..О.Кошового,46, каб. №№ 1.11, 1.12, 1.14, тел. 06237-3-33-43, 06237-3-33-69), на електронну адресу управління міського господарства Новогродівської міської ради:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. чи Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  АНАЛІЗ

регуляторного впливу до проекту рішення виконкому Новогродівської міської ради «Про затвердження норм надання послуг з поводження з побутовими відходами у м.Новогродівка»

 

  1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінка важливості цієї проблеми.

Норми надання послуг з поводження з побутовими відходами  є важливим показником у системі санітарного очищення міста, необхідним для:

- використання під час планування робіт з організації збирання, зберігання, перероблення, утилізації, захоронення побутових відходів;

-  визначення необхідної кількості обладнання для збирання, зберігання та перевезення побутових відходів та обслуговуючого персоналу у сфері поводження з ними;

-  розрахунків вартості послуг із вивезення побутових відходів.

Крім того, Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 22.03.2010 №75 «Про затвердження Рекомендованих норм надання послуг з вивезення побутових відходів» встановлено мінімальні та максимальні значення об’ємів утворення побутових відходів в залежності від джерел їх утворення. 

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами» органи місцевого самоврядування затверджують норми надання послуг з поводження з побутовими відходами (твердих, великогабаритних, ремонтних та рідких).

Житловий фонд комунальної власності у кількості 251 житлових будинків знаходиться на балансі  ОСББ.  В м.Новогродівка зареєстровано та діє 101 ОСББ. Управляючих компаній в місті немає. ОСББ шляхом самозабезпечення вирішують проблеми утримання та експлуатації житлового фонду. Відповідно до статутів до складової витрат на утримання будинків в кошторисах ОСББ оплата за послуги з поводження з побутовими відходами не входить.   

 Рішенням виконкому Новогродівської міської ради від 24 січня 2007 року № 28 «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків комунального та приватного сектору» та від 22 червня 2006 року №172 «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків приватного сектору»  затверджено норму накопичення твердих відходів. Зазначеним рішенням норми надання послуг із вивезення великогабаритних, ремонтних та рідких відходів не встановлено. Через це споживачі послуг не здійснюють оплату вартості за надані послуги із вивезення великогабаритних, ремонтних відходів та, у свою чергу, міська рада вимушена витрачати бюджетні кошти на вивезення накопичених відходів.  

Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30 липня 2010 року № 259 зазначено, що норми накопичення ТПВ переглядаються кожні 5 років.  

Затвердження нових норм надання послуг з поводження з побутовими відходами   сприятиме поліпшенню санітарно-епідеміологічного стану міста, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ та є актуальним для забезпечення стабільної роботи суб’єктів господарювання-виконавців послуг з поводження з побутовими відходами, дозволить їм покращити свій фінансовий стан,  підвищить якість надання послуг із вивезення побутових відходів та рівень організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами.

Дія регуляторного акта поширюється на територіальну громаду, суб’єктів господарювання, органи місцевого самоврядування.

  1. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання.

         Вищезазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкового механізму, так як чинне законодавство чітко визначає повноваження органу місцевого самоврядування щодо  затвердження  норм надання послуг з поводження з побутовими відходами.

         3.Обгрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою діючого регуляторного акта або внесення змін до нього.

Рішенням виконкому Новогродівської міської ради  від 24 січня 2007 року № 28 «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків комунального та приватного сектору» та від 22 червня 2006 року №172 «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків приватного сектору»  не передбачено затвердження норм вивезення  великогабаритних, ремонтних та рідких відходів.

Відповідно до статті 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 №1070 «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами»  управлінням міського господарства у 2019 році проведено вимірювання кількості твердих побутових відходів, що утворилися у житловому фонді міста.

Крім того, Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 22.03.2010 №75 «Про затвердження Рекомендованих норм надання послуг з вивезення побутових відходів» встановлено мінімальні та максимальні значення об’ємів утворення побутових відходів в залежності від джерел їх утворення. 

Розв’язати існуючу проблему можливо шляхом прийняття нового регуляторного акта – рішення виконкому міської ради «Про затвердження норм надання послуг з поводження з побутовими відходами у м.Новогродівка».

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, у тому числі здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання, територіальної громади та органів місцевого самоврядування внаслідок дії регуляторного акта.

Очікуваними результатами прийняття запропонованого регуляторного акта є:

№ з/п

 

Роки

2020

2021

2022

Сфера інтересів територіальної громади

1

Урегулювання відносин між споживачами та виконавцями послуг з поводження з побутовими відходами

Укладення договорів та контроль за дотриманням виконавцем послуг графіків вивезення відходів. Поліпшення санітарно-екологічного стану в місті.

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

2

Стабілізація фінансового стану  суб’єктів господарювання-виконавців послуг  з поводження з побутовими відходами

У разі затвердження  органом місцевого самоврядування тари-фів на послуги з поводження з побутовими відходами  суб’єкти господарювання-виконавці цих послуг не будуть залучати власні кошти на здійснення заходів із вивезення відходів

Сфера інтересів органів місцевого самоврядування

3

Урегулювання відносин у сфері поводження з побутовими відхо-дами

Уведення в дію регуляторного акта, яким буде затверджено  норми надання послуг з поводження з побутовими відходами.   

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта вигоди та витрати територіальної громади, суб’єктів господарювання, органів місцевого самоврядування будуть наступні:

Сфера інтересів

Очікувані

вигоди

витрати

Територіальна громада

1. Підвищення якості надання послуг з поводження з побутовими відходами. 

2.Урегулювання відносин між споживачами та виконавцями послуг з поводження з побутовими відходами.  

3. Поліпшення санітарно-епідеміологічного стану міста.

4. Зменшення витрат бюджетних коштів на ліквідацію несанкціонованих сміттєзвалищ.

5.Впровадження роздільного збору побутових відходів.

  1. Витрати часу на укладення договорів з виконавцями послуг на надання послуг з поводження з побутовими відходами.

2.  Грошові, пов’язані з оплатою послуг з поводження з побутовими відходами.

Суб’єкти господарювання

1. Створення умов для підвищення ефективності функціонування суб’єктів господарювання.

2. Удосконалення порядку надання послуг з поводження з побутовими відходами.

3.  Стабілізація фінансово-

го стану суб’єктів господарювання - виконавців послуг з поводження з побутовими відходами

   Часові та матеріальні витрати, які пов’язані з організацією робіт  з поводження з побутовими відходами.

   Орієнтовний обсяг надання послуг з поводження з побутовими відходами за рік становитиме 30,648 тис.м3.

   Орієнтовний обсяг коштів, необхідний для організації робіт з вивезення побутових відходів – 922,5 тис.грн.

Органи місцевого самоврядування

1. Підвищення рівня якості організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами, поліпшення санітарно-епідеміологічно-го стану міста.

2. Збалансування інтересів між суб’єктами господа- рювання, що надають такі послуги, органом місцево-го самоврядування та споживачами послуг.

3. Зменшення навантажен-ня на міський бюджет у частині виділення коштів на ліквідацію несанкціоно-ваних  звалищ відходів.

Часові, пов’язані зі здійсненням контролю за наданням послуг з поводження з побутовими відходами

 

  1. Визначення цілей державного регулювання.

Метою прийняття рішення є затвердження норм надання з поводження з побутовими відходами.

  1. Визначення та оцінка всіх прийнятних альтернативних способів досягнення визначених цілей, у тому числі тих, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин.

Альтернативними способами досягнення визначених цілей є:

- користування рішеннями виконкому від 24 січня 2007 року № 28     «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків комунального та приватного сектору» та від 22 червня 2006 року  №172 «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків приватного сектору».

Спосіб є неприйнятним, оскільки залишаються неузгодженими відносини між споживачами та виконавцями послуг  з поводження з побутовими відходами у частині кількісного визначення норм надання зазначених послуг. Крім того, органами місцевого самоврядування не реалізовано повноваження в частині затвердження  норм надання відповідних;

- внесення  змін до рішень виконкому від 24 січня 2007 року № 28     «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків комунального та приватного сектору» та від 22 червня 2006 року  №172 «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків приватного сектору». Спосіб  є   неприйнятним, оскільки є складним у сприйнятті;

  • застосування нерегуляторних механізмів (ринкові механізми).

Спосіб є неприйнятним, оскільки ринковий механізм не визначає середньорічну норму надання послуг із вивезення великогабаритних, ремонтних та рідких відходів та не забезпечує належне санітарне очищення міста;

- прийняття регуляторного акта – рішення виконкому міської ради            «Про затвердження норм надання послуг з поводження з побутовими відходами у м.Новогродівка».

Альтернатива є прийнятною, так як досягає мети регулювання.

  1. Аргументація щодо переваг обраного способу досягнення визначених цілей.

Перевагою обраного способу досягнення визначених цілей є встановлення  норм надання послуг з поводження з побутовими відходами  згідно з вимогами чинного законодавства і, як наслідок:

  • підвищення рівня якості організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами;
  • залучення суб’єктів господарювання, які можуть забезпечити утилізацію чи переробку накопичених в місті відходів;

-  поліпшення санітарно-епідеміологічного стану міста;

- запровадження роздільного збирання відходів;

- зменшення навантаження на міський бюджет у частині виділення коштів на ліквідацію несанкціонованих  звалищ відходів.

  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

         При прийнятті запропонованого акта будуть діяти наступні механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем:

-  установлення  норм надання послуг  з поводження з побутовими відходами у залежності від джерел їх утворення;

- планування робіт з організації збирання, зберігання, перероблення, утилізації, захоронення побутових відходів;

- упровадження договірних відносин між споживачами та виконавцями послуг з поводження з побутовими відходами  ;

- підвищення рівня організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами та якості послуг із вивезення побутових відходів;

- застосування заходів адміністративного впливу до осіб, які порушують вимоги щодо поводження з відходами під час їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, видалення або захоронення;

- стабілізація фінансового стану суб’єктів господарювання -виконавців послуг з поводження з побутовими відходами.

  1. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта будуть затверджені норми надання послуг з поводження з побутовими відходами відповідно до чинного законодавства.

На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути такі зовнішні фактори, як зміни в чинному законодавстві, соціальне напруження у суспільстві. Зазначені фактори впливатимуть на порядок надання цих послуг, умови дотримання прав споживачів, рівень якості послуг та ефективність роботи суб’єктів господарювання, які надають послуги з поводження з побутовими відходами у м.Новогродівка. Позитивно впливатиме на дію цього акта економічне зростання, підвищення добробуту та платоспроможності  населення, поліпшення якості послуг, дотримання учасниками відносин у сфері поводження з побутовими відходами вимог законодавства.

 

  1. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, територіальної громади та органів місцевого самоврядування.

При затвердженні  норм надання послуг з поводження з побутовими відходами у м.Новогродівка   відповідно до чинного законодавства органи місцевого самоврядування не несуть додаткові витрати. Споживачі будуть нести витрати, пов’язані з оплатою наданих послуг з поводження з побутовими відходами. Суб’єкти господарювання-виконавці відповідних послуг несуть витрати, пов’язані з організацією робіт з поводження з побутовими відходами. .

  1. Обґрунтування щодо вигод, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовують відповідні витрати у випадку, якщо витрати та/або вигоди не можуть бути кількісно визначені.

Унаслідок дії запропонованого регуляторного акта  виникатимуть наступні вигоди:

  • поліпшення санітарно-епідеміологічного стану міста;
  • забезпечення стабільної роботи підприємств-виконавців послуг з поводження з побутовими відходами;
  • - підвищення якості надання послуг з поводження з побутовими відходами та рівня організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами.
  1. Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи державної влади, місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання, які повинні впроваджувати та виконувати їх.

Упровадження та виконання вимог регуляторного акта не залежить від ресурсів органу місцевого самоврядування. Суб’єкти  господарювання - виконавці послуг несуть витрати, які пов’язані з організацією робіт із вивезення побутових відходів.

  1. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися відповідні коригування.

  1. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта.

Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковим (не менш як на 5 років) або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби до регуляторного акта вноситимуться відповідні зміни, у тому числі за підсумками відстеження його результативності.

  1. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

Кількісними показниками результативності дії регуляторного акта є:

-   обсяг наданих послуг  з поводження з побутовими відходами;

-   рівень оплати  послуг з поводження з побутовими відходами;

          -  звернення громадян щодо надання послуг з поводження з побутовими відходами ;

-   складені адміністративні протоколи та обсяг сплачених штрафів за порушення вимог щодо поводження з відходами.

  1. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності дії регуляторного акта у разі його прийняття.

Відстеження результативності дії регуляторного акта  буде  здійснюватися   на  підставі  статистичних  даних  шляхом  підрахунку  кількості обсягів наданих послуг з поводження з побутовими відходами, рівня їх оплати, звернень громадян щодо незадовільного надання послуг з поводження з побутовими відходами, складених адміністративних протоколів та сплачених штрафів за порушення вимог щодо поводження з відходами, наявності несанкціонованих звалищ відходів.

Базове  відстеження  результативності  дії  цього  рішення  буде  здійснено  через  шість  місяців  після  набрання  його  чинності.

          Повторне  відстеження  планується  провести  через  рік  після  набуття  чинності  регуляторного  акта. За  результатами  буде  можливо  порівняти  показники  базового  та  повторного  відстежень.  У  разі  виявлення  неврегульованих  та  проблемних  питань,  вони  будуть  усунені  шляхом  внесення  відповідних  змін   до  регуляторного  акта.

          Періодичне  відстеження  планується  проводити  один  раз  на  кожні  наступні  три  роки,  починаючи  від  дня  закінчення  заходів  щодо  повторного  відстеження  результативності.

        

 

Зворотний зв'язок :

Адреса: 85483 , м.Новогродівка, вул.. О.Кошового,46,

 Гашимова Світлана Євгенівна – начальник управління міського господарства Новогродівської міської ради 

Телефон: (06237) 3-33-43

Електронна адреса:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  

 

Колісниченко Ангеліна Миколаївна – начальник відділу комунального господарства та благоустрою управління міського господарства Новогродівської міської ради

Телефон: (06237) 3-33-43

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

1234.png

 

УКРАЇНА

НОВОГРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

П Р О Е К Т Р І Ш Е Н Н Я

 

від          2019 року  №  ______

м.Новогродівка

                                                

Про   затвердження        норм 

надання послуг з поводження

з    побутовими      відходами

у м.Новогродівка 

 З метою удосконалення і розвитку системи поводження з побутовими відходами та забезпечення належного стану санітарного очищення території міста Новогродівка, згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 22.03.2010 №75                               «Про затвердження Рекомендованих норм надання послуг з вивезення побутових відходів»,  відповідно до Правил надання послуг з поводження з  побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України    від 10.12.2008 № 1070,   Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених наказом міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 № 259,      Законів України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про відходи», «Про житлово-комунальні послуги», «Про  благоустрій населених пунктів», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами»,,  керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Новогродівської міської ради

в и р і ш и в:

  1. Затвердити норми надання послуг з поводження з побутовими відходами у м.Новогродівка згідно додатку (додається).
  2. Суб’єктам господарювання, які надають послуги з поводження з побутовими відходами:

2.1.    Норми, затверджені згідно з додатком цього рішення, використовувати для розрахунку  нових тарифів на відповідні послуги. 

2.2.    До моменту введення в дію нових розмірів тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами застосовувати норми утворення побутових відходів, враховані в діючих тарифах на ці послуги.

  1. Ввести в дію затверджені норми за умови проходження процедур, передбачених чинним Законодавством України, з 01 січня 2020 року.
  2. Рішення виконкому від 24 січня 2007 року № 28 «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків комунального та приватного сектору» та від 22 червня 2006 року №172 «Про затвердження норм накопичення твердого побутового сміття та харчових відходів для будинків приватного сектору» втрачають чинність з дня введення в дію нових тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами. 
  3. Координацію дій щодо виконання щодо виконання рішення виконкому покласти на начальника управління міського господарства Новогродівської міської ради Гашимову С.Є., контроль – на першого заступника міського голови Булі Л.П.

Новогродівський

міський голова                                                                     Л.М.Білецька

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконкому

Новогродівської міської ради

________2019 № _________

Норми

надання послуг з поводження з побутовими відходами у м.Новогродівка

 

 

№ з/п

Джерело утворення побутових відходів

Розрахункова одиниця

Середня на рік норма на одну розрахункову одиницю,  м3

1

2

3

4

 

Тверді відходи *

 

житлові будинки

1

Багатоквартирні та одноквартирні будинки з наявністю всіх видів благоустрою, які переведені на електроопалення.

на одну людину

2,20

 

Багатоквартирні та одноквартирні будинки з наявністю всіх видів благоустрою (крім центрального опалення, з використанням твердого палива)

на одну людину

2,27

2

Одноквартирні будинки з присадибною ділянкою

на одну людину

2,36

 

Підприємства, установи та організації

1

Готель

на одне місце

1,0

2

Гуртожиток

-,,-

0,6

3

Санаторій, профілакторій, пансіонат, будинок відпочинку

-,,-

1,40

4

Лікувально-профілактичні заклади:

- лікарня;

- поліклініка

на одне ліжко

на одне відвідування

0,80

0,018

5

Склад

на 1 м2 площі

0,055

6

Адміністративні і громадські установи та організації

на одне робоче місце

0,32

7

Навчальні заклади:

- школа;

- дитячий дошкільний заклад

на одного учня

на одне місце

0,10

0,35

8

Підприємства торгівлі:

- магазин непродовольчих товарів;

- магазин продовольчих товарів;

- ринок

на 1 м2 торговельної площі

0,25

0,46

0,40

9

Заклади культури і мистецтва

на одне місце

0,21

10

Підприємства побутового обслуго-вування

на одне робоче місце

1,04

1

2

3

4

12

Аптеки

на 1 м2 торгівельної площі

0,49

13

Автостоянка

на 1 м2 площі

0,04

 

 

 

 

14

Підприємства громадського харчуван-ня:

- ресторан:

з відбором харчових відходів

без відбору харчових відходів

- кафе, їдальня:

з відбором харчових відходів

без відбору харчових відходів

на одне місце

 

 

 

 

 

 

 

1,83

2,0

0,80

0,95

 

Великогабаритні відходи **

на одну людину

0,146

 

Ремонтні відходи ***

-,,-

0,055

 

Рідкі відходи ****

-,,-

9,13

Примітка:

* тверді відходи – залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, товарів, продукції, що не можуть у подальшому використовуватися за призначенням;

** великогабаритні відходи - тверді відходи, розміри яких перевищують 50х50х50 см, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах до  1,1 куб. метра;

*** ремонтні відходи - залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, що утворилися під час проведення у жилому будинку, окремій квартирі, будинку громадського призначення капітального та поточного ремонтів, перепланування, переобладнання, прибудові тощо;

**** рідкі відходи - побутові відходи, що утворюються у будинку за відсутності централізованого водопостачання та каналізації і зберігаються у вигрібних ямах.

  1. Норми надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для житлових будинків включають об’єми утворення вуличного змету та відходів з площі зеленого насадження на прибудинковій території і контейнерних майданчиків (опале листя, зірвані квіти, скошена трава) в обсязі 0,04 м3 з 1 м2 території з середньою щільністю 220кг/м3.
  2. Середня щільність твердих побутових відходів, які утворюються у житлових будинках, а також на підприємствах, установах і організаціях, складає – 210 кг/м3.
  3. Для підприємств, установ та організацій об’єм утворення відходів з площі зелених насаджень становить 0,008 м3 з 1 м2, та не входить у норму надання послуг з вивезення ТПВ. При укладанні договорів про надання послуг з вивезення ТПВ об’єм утворення відходів з площі зелених насаджень додають до середньої на рік норми.
  4. Вивіз побутових відходів від організацій, що не ввійшли до цього переліку (далі «Замовник»), суб’єкт господарювання, який на конкурсних засадах надає в місті послуги з поводження з побутовими відходами, здійснює згідно договору укладеного з «Замовником» по фактичному обсягу накопичення відходів. Для визначення обсягу накопичення твердих побутових відходів на об’єктах при укладенні договорів з «Замовником»,  суб’єкти господарювання користується диференційними нормами.

Перший заступник

міського голови                                                                                          Л.П.Булі

Розрахунок  норм надання послуг з поводження з побутовими відходами у м.Новогродівка розроблено управлінням міського господарства Новогродівської міської ради

Начальник управління міського господарства                                       С.Є.Гашимова