Cонячно

12°C

Новогродівка

Cонячно

Вологість: 78%

Вітер: 17.70 km/h

logo062

ПОКРОВСЬКА ОДПІ ГУ ДФС У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Розгляд запитів на публічну інформацію,  які надійшли до Покровської ОДПІ  Головного управління ДФС у Донецькій області  за  січень-лютий 2018 року

Одним із шляхів забезпечення доступу до публічної інформації є надання інформації за запитами. За січень-лютий 2018 року до Покровської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області надійшов 1 запит на публічну інформацію, що на 4 запити менше, ніж за аналогічний  період  2017 року.

Тематика запиту – надання інформації щодо кількості працівників, які перебувають у трудових відносинах з фізичною особою – підприємцем. Запит зареєстровано в системі електронного документообігу.

Запит на публічну інформацію, що надійшов до Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, має такі характеристики: 

-  статус запитувача: юридична особа;

-  форма отримання запиту:  письмово - поштою; 

-  форма надання відповіді на запит:письмово-поштою; 

-  результат виконання:  інформацію надано частково.

 Організація роботи з розгляду звернень громадян Покровської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області

за січень-лютий 2018 року

       Звернення громадян забезпечують взаємодію суспільства і держави, а також сприяють ефективному вирішенню проблем, які виникають в процесі реалізації їх прав та законних інтересів. Позитивний рівень ефективності функціонування даного механізму впливає на становлення правової держави, а також свідчить про демократизм у всіх сферах суспільного життя. Тому робота зі зверненнями громадян – важлива складова у діяльності фіскальної служби. На сьогодні основне завдання – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.

        За січень-лютий 2018 року до Покровської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області надійшло 5 письмових звернень від громадян, що на 1 звернення більше, ніж за відповідний період минулого року. Зокрема, за лютий 2018 року до територіального органу ДФС надійшло 2 звернення громадян.

        За результатами розгляду 1 звернення вирішено позитивно, на 2 звернення надано відповідні роз`яснення, 2 звернення направлено на розгляд за належністю до інших органів відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

        Основним питанням, яке порушено у письмових зверненнях, що надійшли на розгляд до інспекції,  є нарахування та сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (5 звернень).

        Усі звернення громадян розглянуто у законодавчо встановлені терміни. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян за звітний період не встановлено.

       Також, протягом січня-лютого 2018 року у Покровській ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області керівництвом ГУ ДФС у Донецькій області було проведено 1 виїзний особистий прийом громадян, на якому порушувалось питання щодо податку на доходи з фізичних осіб (1 усне звернення). За результатами розгляду на особистому прийомі дане питання було вирішено позитивно.

                                                     Дохід від надання в оренду автомобіля - коли декларувати?

       Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує, що  відповідно до п.п.164.2.5 п.164.2 ст.164 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) включаються дохід від надання майна в лізінг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування), визначений у порядку, встановленому п.170.1 ст.170 ПКУ.

       Обов’язок платника ПДФО щодо подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо платник ПДФО отримував доходи, зокрема, виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, передбачених розділом ІV ПКУ.

       У разі надання громадянами у 2017 році власного рухомого майна в оренду (суборенду) особі, яка не є податковим агентом, фізичні особи зобов’язані надати податкову декларацію до територіальних органів фіскальної служби за місцем свого проживання та задекларувати отримані доходи.

       Кожен об’єкт рухомого майна відображається громадянином у декларації окремо. У відповідних графах зазначаються номера категорії об’єктів; марки, моделі, характеристики рухомого майна; року випуску; відмітки про надання майна в оренду (суборенду).

                                     Електронний сервіс ДФС – «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс».

Покровська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області  нагадує, що для якісного обслуговування платників податків на веб-порталі Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua) розміщено ряд електронних сервісів. Користуючись якими, платники зможуть заощадити власний час та кошти.

Сервіс «Електронний кабінет платника» надає можливість ознайомитися з новиними, податковим календарем, інформацією з реєстрів, контактами та адресами ЦОП, скачати бланки податкової звітності.

 Електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» допоможе розібратися у податковому законодавстві, дозволить здійснювати пошук інформації по певному податку. Крім того, сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе  перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету.

 Сервіс «Інформація з реєстрів» – містить дані про взяття на облік платників, реєстр страхувальників, дані реєстру платників ПДВ, реєстр платників єдиного податку, інформація про РРО, інформація про книги ОРО, дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами, систему обліку публічної інформації, довідки про відсутність заборгованості, реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, реєстр неприбуткових установ та організацій.

 Також можна скористатись такими сервісами як: «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Дані Реєстрів волонтерів АТО», «Декларування громадян».

 На сайті також розміщується законодавство, рішення місцевих рад, бюджетні рахунки та багато іншої корисної інформації.

 Разом з тим нагадуємо, що одним із ключових завдань органів ДФС – є запобігання проявам корупції, а запорука успіху у боротьбі з корупцією – прозорість та відкритість. З метою недопущення корупційних діянь та інших правопорушень діє антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» який працює у вигляді прямої, цілодобової телефонної лінії за номером (044) 284-00-07.

Як визначити ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?

       Спеціалісти Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформують, що відповідно до п.п.266.5.1 п.266.5 ст.266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок на нерухомість), для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються рішенням місцевої ради залежно від місця розташування (зональності) й типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1м² бази оподаткування.

       Місцеві ради в межах повноважень, визначених ПКУ, вирішують питання відповідно до вимог ПКУ щодо встановлення податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) та встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів, туристичного збору (п.10.3 ст.10 ПКУ).

       Слід зазначити, що у 2018 році до ставок податку на нерухомість, встановлених рішеннями місцевих рад, не застосовується понижуючий коефіцієнт 0,5.  

       Відповідно до ст.12 ПКУ, якщо місцева рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм ПКУ із застосуванням їх мінімальних ставок.

Виплата заробітної плати «в конвертах» та її наслідки

       На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, на жаль, нормою життя. Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів, і перш за все це втрата страхового стажу для призначення пенсії.

       Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Коли вони самі надають згоду працювати на таких умовах, вони самі позбавляють себе соціальних гарантій. На жаль, на сьогоднішній день відносини між роботодавцями та найманими працівниками нерідко не відповідають нормам чинного законодавства і це не є секретом для більшості громадян. Деякі роботодавці бажаючи скоротити свої “витрати”, видають частині своїх працівників (навіть без їх відома) заробітну плату готівкою, не відображеною в бухгалтерському обліку, де фактично документально працівник оформлений на півставки, або на 0,25-ставки, тобто відображається заробітна плата нижче встановленої Законом мінімальної. На підставі аналізу щомісячних звітів, поданих платниками, можна сказати, що найнижчий рівень заробітної плати та недотримання керівниками мінімальних гарантій в галузі сільського господарства, торгівлі та супутніх послугах.

       Здебільшого проблемним питанням щодо легалізації заробітної плати виникає у суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, тобто підприємець, частково приховуючи виручку від реалізації товарів, робіт, послуг, виплачує доходи найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах, а також використовує працю найманих працівників, офіційно не зареєстрованих як наймані особи.

       Тому хотілося б звернутися до осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців, вимагайте від них укладання з вами трудової угоди!

Декларування: які ставки застосовуються до доходів 2017 року

       У Покровській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області роз’яснюють, що на сьогодні застосовуються до доходів, отриманих у 2017 році, такі ставки податку на доходи фізичних осіб:

  • 18 відсотків бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) (крім випадків, визначених у пунктах 167.2 - 167.5 ст. 167 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у тому числі, але не виключно у формі: заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв'язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами;
  • 18 відсотків бази оподаткування щодо перевищення суми пенсії (включаючи суму її індексації, нараховану відповідно до закону), щомісячного довічного грошового утримання, визначеної у п. п. 164.2.19 п. 164.2 ст. 164 ПКУ, які отримуються платником податку з Пенсійного фонду України чи бюджету згідно із законом;
  • 18 відсотків - для пасивних доходів, крім зазначених у підпунктах 167.5.2 та 167.5.4 п. 167.5 ст. 167 ПКУ;
  • 9 відсотків - для доходів у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, корпоративних правах, нарахованих нерезидентами, інститутами спільного інвестування та суб'єктами господарювання, які не є платниками податку на прибуток;
  • 5 відсотків бази оподаткування у випадках, прямо визначених розділом IV ПКУ;
  • 5 відсотків - для доходів у вигляді дивідендів по акціях та корпоративних правах, нарахованих резидентами - платниками податку на прибуток підприємств (крім доходів у вигляді дивідендів по акціях, інвестиційних сертифікатах, які виплачуються інститутами спільного інвестування);
  • 0 відсотків бази оподаткування у випадках, прямо визначених ПКУ.

       Ставка військового збору становить 1,5 відсотка від об'єкта оподаткування збором за доходами, визначеними ст. 163 ПКУ. Разом з тим, п. п. 1.7 п. 161 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ звільнено від оподаткування військовим збором доходи, що згідно з розділом IV ПКУ не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 п. 165.1 ст. 165 ПКУ.

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом Головного управління

Державної фіскальної служби у Донецькій області

Погорєлий Сергій Степанович –  начальник ГУ ДФС у Донецькій області – кожен четвер місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Долозіна Ірина Леонідівна – перший заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожен вівторок  місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Перунін Віталій Михайлович – перший заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області –  кожна середа місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Дарменко В’ячеслав Миколайович – заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожен вівторок місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Лунькова Світлана Іванівна – заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожна п’ятниця місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Погосян Марина Лаврентіївна заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожен понеділок  місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Троханенко Олександр Васильович – заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожна середа місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Гринцов Олександр Васильович – заступник начальника начальник Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області –      кожна середа місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Долгальов Віталій Юрійович – в.о. заступника начальника начальника Краматорського управління ГУ ДФС у Донецькій області  – кожна п’ятниця місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Єльникова Алла Петрівна – заступник начальника начальник Покровсько-Добропільського управління Головного управління ДФС у Донецькій області – кожен понеділок  місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Чубаров Олексій Дмитрович – заступник начальника начальник Волновасько-Мангушського управління ГУ ДФС у Донецькій області – кожен четвер місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Гакман Сергій Олексійович  – в.о. заступника начальника начальника управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО – друга середа місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

 ГРАФІК

особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Головного управління Державної                   фіскальної служби у Донецькій області

Управління організації роботи  – кожен перший понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Відділ охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації  – кожен перший вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури – кожна перша середа місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління по роботі з персоналом – кожен  перший четвер місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління фінансування, бухгалтерського обліку та звітності – кожна перша п’ятниця місяця з 14 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Управління внутрішнього аудиту – кожен третій понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем – кожен третій вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління обслуговування платників – кожна третя середа місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Управління інформаційних технологій – кожен  третій четвер місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Юридичне управління – кожна третя п’ятниця місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Управління податків і зборів з юридичних осіб - кожен другий понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління податків і зборів з фізичних осіб – кожен другий вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління аудиту – кожна друга середа місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом – кожна друга п’ятниця місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Управління погашення боргу – кожен четвертий понеділок місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Оперативне управління - кожен четвертий вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління внутрішньої безпеки територіальних органів ДФС у Донецькій області – кожна четверта середа місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Слідче управління фінансових розслідувань – кожен четвертий четвер місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО –  кожна перша п’ятниця місяця з 14 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів –  кожна перша середа місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Бахмутське управління – кожен понеділок місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Костянтинівське-Дружківське управління – кожен вівторок місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Краматорське управління – кожна середа місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Покровсько-Добропільське управління – кожен четвер місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Маріупольське управління – кожна п’ятниця місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Слов’янське управління – кожен понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Волновасько-Мангушське управління – кожен вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Мар’їнське управління – кожна середа місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

 Поштова адреса Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області: 87526, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, буд. 114.

 Адреса приймальні громадян Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області: 87515, м. Маріуполь, вул. Георгіївська, буд. 2.

 Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва та посадових осіб структурних підрозділів Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області здійснюється за телефоном (0629) 47-00-37  з понеділка по п`ятницю з 9 год. 00 хв.  до 13 год. 00 хв. та з 13 год. 45 хв. до 18 год. 00 хв. (у п`ятницю до 16 год. 45 хв.).

  Попередній запис на особистий прийом до керівництва органу ДФС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів ГУ ДФС у Донецькій області – за п'ять робочих днів до дати особистого прийому. Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.