Хмарно

-3°C

Новогродівка

Хмарно

Вологість: 89%

Вітер: 35.40 km/h

logo062
  • Головна
  • Корисна інформація
  • Оголошення
  • Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у виконкомі Новогродівської міської ради проводиться системна робота, яка спрямована на підвищення рівня довіри громадян до органів місцевого самоврядування та створення комфортних умов для реалізації мешканцями міста конституційного права на звернення.

sajtПротягом 2017 року до виконкому Новогродівської міської ради всього надійшло 3357 звернень громадян, них:

усних звернень – 272;

письмових звернень – 44;

через Секретаріат кабінету Міністрів України – 1 звернення;

обласну державну адміністрацію – 9 звернень;

на Урядову гарячу лінію – 69 звернень;

на комунальну установу обласний контактний центр – 3 звернення;

на «Контактний центр» - 2959 звернень.

Заявники, здебільшого, віддають перевагу особистому спілкуванню з керівництвом під час особистих прийомів громадян.

Із 398 звернень громадян (крім «Контактного центру») керівництвом Новогродівської міської ради всього взято на контроль 316 звернень, що складає 79,4 %.

За результатами розгляду 225 звернень вирішені позитивно (71,2 % від вирішених по суті), на 91 звернення громадян надані роз’яснення (28,8% від вирішених по суті).

З метою забезпечення зворотного зв’язку з населенням та оперативного вирішення питань цілодобово працює «Контактний центр» за номерами 0623734002 та 0999617191. Із 2959 звернень громадян, які надійшли до «Контактного центру» 2879 звернень задоволено.

Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди І-ІІІ групи, багатодітні сім’ї, одинокі матері, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

  • від інв. війни та учасників бойових дій – 18 звернень;
  • від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи - 37 звернень;
  • від ветеранів праці – 75 звернень;
  • від «дітей війни» - 35 звернень;
  • від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 3 звернення;
  • від учасників ЧАЕС – 1 звернення.

Протягом звітного періоду в зверненнях громадян порушувалися різноманітні питання. Тематика основних питань, з якими зверталися громадяни, розподіляється таким чином:

На першому місці питання соціального захисту. Громадяни порушують питання про надання матеріальної допомоги на лікування, на придбання твердого побутового палива та на вирішення соціально-побутових потреб. З метою вирішення вищезазначених питань протягом 2017 року за рахунок коштів місцевого бюджету 101 громадянину, який не зміг самотужки впоратися із життєвими проблемами згідно з рішенням Новогродівської міської ради від 10.02.2012 № 6/12-13 «Положення про надання одноразової матеріальної допомоги малозахищеним верствам населення м.Новогродівка, які опинилися в складних життєвих обставинах» надана адресна грошова допомога на загальну суму 111200 грн.

На другому місці питання житлової політики. Громадяни порушують питання щодо ремонту покрівель, стягування житлових будинків металевими конструкціями, ремонту цоколів та відмостки. З метою вирішення питань житлової політики на капітальний та поточний ремонт житлового фонду із місцевого бюджету була надана фінансова підтримка об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків міста на загальну суму 1743517 грн.

На третьому місці питання комунального господарства. Найчастіше зустрічаються питання благоустрою території, вуличного освітлення, ліквідування аварійних дерев та інше. З метою вирішення питань комунального господарства  із місцевого бюджету виділено 2744135 грн.

З метою забезпечення зворотного зв’язку з населенням та оперативного вирішення питань цілодобово працює «Контактний центр» за номерами 0623734002 та 0999617191. Протягом 2017 року до «Контактного центру» всього надійшло 2959 звернень громадя, з них 2879 звернень вирішено позитивно.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень міської ради, у п'ятиденний термін 1 звернення  громадянина було переслане за належністю відповідним органам з повідомленням заявника.

На виконання статті 5, пункту 1, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» відділом по роботі із зверненнями громадян протягом 2017 року проведено 8 перевірок, а саме: в ОСББ «Мир», ОСББ «Супутник», Новогродівському міському управлінні соціального захисту населення, Асоціації «Веста», Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Новогродівка Донецької області, Новогродівському ЦСССДМ, у відділі освіти м.Новогродівка та в управлінні комунального господарства Новогродівської міської ради. Результати перевірок були розглянуті на засіданні виконкому та прийняте відповідне рішення від 24.05.2017 № 91 «Про результати перевірок стану справ щодо виконання вимог чинного законодавства за зверненнями громадян в ОСББ «Супутник», ОСББ «Мир» та Новогродівському міському управлінні соціального захисту населення».

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем керівництва Новогродівської міської ради, прикладаються усі зусилля щодо забезпечення всебічного неупередженого і об’єктивного розгляду та вирішення порушених у зверненнях питань.

Усі звернення громадян були вчасно розглянуті та вирішені по суті. Виконавська дисципліна складає 100%.

 

Відділ по роботі із зверненнями громадян «Контактний центр»