Хмарно

5°C

Новогродівка

Хмарно

Вологість: 94%

Вітер: 22.53 km/h

logo062

Відділ по роботі із зверненнями громадян «Контактний центр»

01.10.2015 у складі відділу по роботі із зверненнями громадян відкритий «Контактний центр», який працює цілодобово та забезпечує безперебійний зв'язок населення із службами, що забезпечують життєдіяльність міста, місцевими органами влади.

Метою створення Контактного центру є забезпечення прозорості діяльності місцевих органів влади, спрощення процедури звернення громадян до владних структур, оперативне реагування на звернення громадян, забезпечення «зворотного зв’язку» з населенням.

Структура Контактного центру:          

Керівництво центру здійснює начальник відділу по роботі із зверненням громадян «Контактний центр»: ГОЛОБОРОДЬКО Світлана Григорівна

Головний спеціаліст — адміністратор: Засоріна Інна Валеріїна

Інформаційно – диспетчерська служба:

Диспетчер — Терещенко Олександра Юріївна,

Диспетчер — Недількіна Олена Олегівна,

Диспетчер — Таірова Наталія Миколаївна,

Диспетчер — Панченко Галина Мирославівна.

         Диспетчера інформаційно-диспетчерської служби відділу по роботі із зверненнями громадян «Контактний центр» в цілодобовому режимі приймають повідомлення від громадян, що надійшли через інтернет-портал і по телефону 0623734002, 0999617191. Звернення реєструються в базі даних Контактного центру шляхом створення електронної картки, в якій вказуються всі дані заявника, суть порушеного питання, виконавці звернення.

Контактний центр надає мешканцям можливість:

• Повідомляти про виявлені порушення в будь-яких сферах суспільного життя

• Контролювати своєчасність і якість проведених робіт на об'єктах міського господарства

• Вказувати на незаконне розміщення об'єктів

• Пропонувати додаткові роботи з благоустрою

• Підтверджувати чи спростовувати відповіді про усунення проблем

• Оцінювати роботу комунальних установ

Адреса місцезнаходження Центру:

вул.О. Кошового, 46, м.Новогродівка, 85483

Контактний телефон:

(06237) 3-40-02

0999617191