Документ № 194 від 24.07.2019 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

Історія відсутня


УКРАЇНА

НОВОГРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

24.07.2019 №194
 
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Новогродівської міської ради за перше півріччя 2019 року

            З метою удосконалення системи організації роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Новогродівської міської ради заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр» Голобородько С.Г. про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Новогродівської міської ради за перше півріччя 2019 року, на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись статтею 40 Конституції України, Законом України «Про звернення громадян», статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконком міської ради

вирішив:                             

  1. Інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр» Голобородько С.Г. про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Новогродівської міської ради за перше півріччя    2019 року  прийняти до відома.
  2. Роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Новогродівської міської ради визнати задовільною та такою, що відповідає сучасним вимогам.
  3. Начальнику відділу по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації «Контактний центр» Голобородько С.Г.:

1)         Систематично висвітлювати в місцевій газеті «Региональные вести» та на офіційному  сайті Новогродівської міської ради графіки проведення особистих прийомів громадян, графіки виїзних прийомів громадян за місцем проживання та за місцем роботи керівництвом виконкому міської ради.

2)         Продовжити практику проведення перевірок стану роботи із зверненнями громадян в управліннях  міської ради та на підприємствах, які надають послуги населенню,  з наступним  розглядом  звернень на засіданнях комісій міської ради з питань розгляду звернень громадян.

Перший заступник

міського голови                                                                                                              Л.П.Булі