Документ № 50-р від 28.03.2017 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

Історія відсутня


НОВОГРОДІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

28.03.2017 №50-р
 
Про розміщення об’єктів виїзної (виносної) торгівлі під час проведення ярмарку в м. Новогродівка

З метою впорядкування сезонної торгівлі в м. Новогродівка та забезпечення населення міста насіннєвим матеріалом, саджанцями, досягнення цінової стабілізації на споживчому ринку та запобігання виникненню дефіциту на сезонні товари, на підставі отриманої заяви від суб’єкта підприємницької діяльності, враховуючи рішення Новогродівської міської ради від 27.05.2016 N 7/7-40 «Про погодження місць розташування об’єктів торгівля в м.Новогродівка», Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю та проведення ярмарків в м. Новогродівка, затвердженого рішенням міської ради від 27.05.2016 № 7/7-42, відповідно до Законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Правил роботи дрібно-роздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України № 369 від 08.07.1996, «Порядку провадження торгівельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» , затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 833 від 15.06.2006, керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

  1. Погодити суб’єкту господарської діяльності ФОП Строкін Дмитро Володимирович розміщення об’єкту виїзної (виносної) торгівлі під час проведення сезонної ярмарки «Сад-город» з 29.03.2017 по 01.04.2017 на площі Шахтарській, режим роботи: з 08:00 до 17:00.
  2. Фізичній особі-підприємцю ФОП Строкін Дмитро Володимирович забезпечити чистоту, порядок та належний санітарний стан на території розміщення об’єкту торгівлі.
  3. Координацію дій з виконання даного розпорядження покласти на відділ економіки (Шевченко).

 

 

Перший заступник міського голови                                             Л.П.Булі